Dag 1

En bild på mig + 10 fakta om mig:



1.Har suttit i fyllecell ;)
2.Varit full en vecka i sträck ..
3.Slagit hål i huvudet 2 ggr.
4.Varit redskapsgymnast med ca 40 medaljer med i bagaget.
5.Har blivit tagen av polisen (har ingen dom på mig)
6.Varit utomlands en gång i hela mitt liv
7.Har haft en "efterfest efterfest" på ett tak :D
8.En gång när jag var liten skulle jag och min bröder elda myror men satte eld på nästan hela skogen ^^
9.Var nästan helt nykter på studentdagen :)
10.Försökte snatta men åkte dit för min mammas kompis så mig (ca 10 år sen)

Ja det var 10 saker om mig :) Släng in en kommentar om det är nån fråga du skulle vilja ställa, så kanske jag svarar på den med ^^


Over and out !


Vad andra tycker och tänker :)
Postat av: muppen

5. varför ?

7. på ett tak ? hur varför?



din blogg är intressat

2011-11-24 @ 23:04:02

Släng in en kommentar;):

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0