Tårta







Bilderna är tagen med mobilen :P !

Yeah ! Inte dåligt alls att få en bit tårta på jobbet:) Fick det av en mamma som sa att "ni ska veta att ni är omtyckta och uppskattade":) Och så träffade jag mr "spindel" ^^ Den var inte så omtyckt men jag la den under spisen iallafall så kanske han lever ett tag till , för han var rätt nära döden när jag kastade spindeln på ett barn hahaha ;) Känns även som att jag börjar blir sjuk :/ så jävla jobbigt att gå runt och vara trött och ha ett tryck i skallen .. Men man har fan inte råd att stanna hemma från jobbet hur mycket man en vill . Får se om jag krigar vidare hela veckan eller om det blir att bara ligga i sängen en dag :)

Over and out !

Vad andra tycker och tänker :)
Postat av: a

usch!!!!! du skulle ha slängt ut den i snön :) spindeln alltså.

2011-11-29 @ 19:07:25
URL: http://antoniasplace.blogg.se/

Släng in en kommentar;):

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0