Äntligen:)





Sådär nu har pwo´n och proteinen kommit :) Testade idag men tog lite mindre än man ska och det funkade fint för mig :) Det stack lite småskönt i kroppen och man vart mer fokuserad och kunde trycka på lite till . Men smaken ... Aprunk! Har bara druckit en som är hyffsad god och det var Sumpans förra pwo som var blå ^^ vette fan vad det var :P Men har oftast mått lite små illa efter jag har tagit pump men nu kändes det okej . Men oftast tränar jag innan jag ska äta och när jag kommer hem har jag inte det minsta matlust :P Proteinen har jag inte testat en man ska väll göra det nästa pass :) Hoppas på att sakerna funkar fint så de inte tappar effekt senare :) Nu ska jag bara ligga i sängen och typ dö :D  Beställde det på http://www.gymvaruhuset.se !

Vad andra tycker och tänker :)
Postat av: Big Bro

Ja var så god! ;)

2012-01-20 @ 19:01:24
URL: http://enbitavberglund.blogspot.com

Släng in en kommentar;):

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0