Glad:)






(Har gjort bilden i paint :) )

Inte så bra på att uppdatera ^^Även folk som påpekat det ;) Men jag gör inte så mycket mer än att jobba träna sova :D Men igår hände det man inte alls vill ska hända ! Jag tappade min plånbok på bussen ! Letade bussen överallt men den var redan påväg till Matfors igen :/ Gick in och fråga dom i info om dom kunde ringa och fråga om dom hittat en plånbok men icke ! Men efter en timme ringer en kar och frågar om jag saknar nått :D!!! Så jävla snällt att ta hem den och sedan leta upp mitt nummer :) Stort tack till dig !


Vad andra tycker och tänker :)
Postat av: frida

Det hände mig med i somras. Men jag gick och kollade i bussarna på natten för dem hade inte sett någon plånbok i bussen, därför att den jäveln hade krypit ner mellan sätet och fönstret. Så jag släpade dit en jävla bänk och tog med en ficklampa och då hittade jag den. Sen skrev jag ett brev och satt på bussdörren så det kom hem en snällis och lämna den hos mig. Det var riktigt jävla schysst, fan vad tur jag hade då :)

2012-01-15 @ 18:18:28
URL: http://fridaolsn.blogg.se/

Släng in en kommentar;):

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0