Pizza




1 Januari orkade man inte göra mer än att ta sig några återställare och äta skräpmat :) Så vi som var kvar hos oss beställde pizza :) Vi väntade riktigt länge och när tiden på datorn hade gått ur ringer dom och säger att dom hinner inte köra ut pizzan :O Så det var ju toppen , så då fick vi hämta den själv . Less och allt man är på dom där pizzagubbarna så är det en hund som står utanför pizzerian ! Morrrrr hugg ! Idiot jävla hunden biter mig i benet ! Riktige less går man in på pizzan som är proppad med folk , alla pratade, så jag bara skrek och fråga vems jävla hund det var som stog där utanför ! Alla kollade på mig och ingen sa nått , men efter en stund pekade en kvinna på ägaren till hunden. Gick fram till dom och sa att man inte ska ha en hund nära folk om den bits ! Men då fick jag till svar att den biter ingen om man inte retar den :O Ja !! det har jag tid med, att reta en hund när det ända som är i min skalle är pizzan vi inte fick utkörd ! Men men vi kom hem igen jag dog inte och kebabrullen smakade toppen ;)

Vad andra tycker och tänker :)
Postat av: frida

haha, vilken störd hundägare! bra du sa till, sen skulle du gett han/hon en käftsmäll efter att han/hon påstått att du retat hunden! :)

2012-01-10 @ 17:15:25
URL: http://fridaolsn.blogg.se/

Släng in en kommentar;):

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0