Tisdag




Det är bara tisdag :/ Känns som att det ska vara torsdag , och det sämsta som finns när man inser att just ja det är bara tisdag, då vill man inge annat än att bara gå hem :P Annat är det om det är typ torsdag och man tror att det är tisdag :D Det är det bästa som finns :) Men men, just nu sitter jag på jobbet och har ca 10 min kvar på rasten , sedan ska jag jobba till 5 . Kommer stanna kvar i matfors och slagga hos morsan inatt , får se om det blir så att jag stannar fler dagar :) Men nu måste jag gå och jobba :) Skriver mer ikväll !

Vad andra tycker och tänker :)
Postat av: Amanda

det var inte länge man hörde av dig ;)



hoppas allt är bra :)

2012-01-24 @ 15:05:27
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Släng in en kommentar;):

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0